<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6882212274705393320\x26blogName\x3dCetusan+teknologi+orang+kampung\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kampungwifi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kampungwifi.blogspot.com/\x26vt\x3d-4965623208755682918', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Projek KampungWifi merupakan projek komuniti dengan sumber terbuka




Thursday, April 17, 2008

Mines

Aku menjejakkan kaki di mines shopping center. Tak sangka aku banyak hardware dan barang2 komputer boleh dapat disini dengan harga yang murah dan berpatutan. Ini adalah kali pertama aku masuk ke tempat ini. Sebenarnya rakan pejabat nak pergi makan tengah hari. Aku pun ikut ajala maklumla menumpang kereta orang.

Sebelum makan tu duk singgah la kedai komputer. Walaupun tak macam lowyat, tapi boleh tahan la kedai dia banyak dan banyak pilihan. Aku cuma tertarik dengan produk wireless. Tapi yang sedih jenama d-link sahaja yang banyak dijual. Dan aku tak sangka aku jumpa sebuah router yang memenangi anurgerah wireless device paling top dalam bulan march di Cnet.com iaitu SMC Router Barricade-N. Puas aku cari tiba2 ada pulak. murah lak tu. sapa nak boleh order. RM400. Aku bagi percuma adapter N 300mbps!.

Kepada yang tak duduk disekitar kajang, puchong, serdang dan bangi boleh la melawat kedai komputer kat sini. Temapt mewah tapi harga berpatutan. InsyaAllah..



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home
 
Rekabentuk oleh Dellantre| Powered by Blogger | © 4/2011 : Cetusan teknologi orang kampung