<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://draft.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d6882212274705393320\x26blogName\x3dCetusan+teknologi+orang+kampung\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kampungwifi.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kampungwifi.blogspot.com/\x26vt\x3d-4965623208755682918', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Projek KampungWifi merupakan projek komuniti dengan sumber terbuka




Thursday, January 22, 2009

Logo baru di era baru



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang membaca penulisan saya pada kali ini. Mungkin semua tertanya2 kemanakah saya menghilang kerana sudah lama tulisan sini tidak dikemaskini. Sebenarnya saya sedang sibuk menyiapkan beberapa kerja saya di Dellantre yang baru-baru ini mendapat tempahan produk dan servis dari beberapa syarikat tempatan.

Harini dengan azam tahun baru mahu mempertigkatkan lagi keluasan liputan kampungWifi saya memperkenalkan logo rasmi projek ini.

Untuk pengetahuan semua, sekarang ini Dellantre selaku penaja kepada projek "KampungWifi" sedang giat menjalankan kerjasama melalui penukaran pengetahuan teknologi bersama sebuah syarikat Hotspot iaitu minushotspot yang berpangkalan di Shah Alam. Minushotspot mempunyai jaringan yang agak besar dalam penyediaan wifi dikawasan tertentu di Shah Alam kerana mempunyai sistem yang teratur dan sistematik. Anda boleh lihat disini.

Dellantre mempunyai beberapa kepakaran dalam penyediaan sistem dan pengendalian sistem peringkat OS(operating system). Oleh itu dengan kerjasama ini, dapat mempertingkatkan lagi mutu servis bagi projek KampungWifi ini.



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home
 
Rekabentuk oleh Dellantre| Powered by Blogger | © 4/2011 : Cetusan teknologi orang kampung